אופנה

מאיפה אפשר להזמין מותגי על לארץ?

הרשת הפכה את מותגי היוקרה לנגישים מתמיד, בזכות אפשרות לקנות מותגי על אהובים בלי לצאת מהבית. מהם האתרים שאסור לך לפספס, כמה מכס משלמים על חבילה מחול ואילו טיפים חשוב להכיר?

הרשת היא זירה נוחה ופופולארית לרכישות משתלמות, אך לצד ז'אנר האליאקספרס מתבסס מזה שנים גם ז'אנר נוסף – מותגי העל. ועל אף שלא מדובר כמובן בקנייה זולה, האפשרות להתחדש בפריטים של ורסאצ'ה, גוצ'י או פנדי בלי לצאת מהבית, קוסמת לכל מי שלוקח את עולם האופנה ברצינות. אז מאיפה כדאי לקנות, מה תמצאו באתרים המובילים ומה נלווה לתהליך שחרור חבילה מהמכס? אספנו את כל המידע שכדאי לדעת.

מותגי על ישירות עד הבית

Shopbop 

לצד פריטים נבחרים של מותגים אהובים כמו Good American, Free People ו-Levis, תמצאו באתר האמריקאי הזה גם אפשרות חיפוש לפי מותג ולשונית מפתה של "בוטיק מעצבים". לחיצה עליה תעביר אתכם ישירות אל קולקציות מצטיינות ופריטים חד פעמיים של ג'וצי, ורסאצ'ה, אלכסנדר וונג, מארק ג'ייקובס ומעצבים נוספים שכולנו היינו שמחים להתהדר ביצירותיהם. טווח המידות הרחב והאיכות הגבוהה, הופכים את חוויית ההזמנה ב-Shopbop לממתק אמיתי. 

Farfetch

Farfetch מספק חוויית קנייה בוטיקית במיוחד, שמתאימה לכל מי שמעדיף בוטיק יוקרתי על פני רשתות של אופנה מהירה. כדי לייצר אותה, מתווך האתר בין בוטיקים מרחבי העולם לבין פאשניסטיות שיודעות לזהות איכות וישמחו לצרף אותה לארון הבגדים. בין המעצבים שאת פריטיהם תוכלו לרכוש נמצאים פנדי, קלואה, גוצ'י, טום פורד ועוד. עד לעדכון האחרון, מחירי הפריטים שהוצגו באתר Farfetch כללו בתוכם את כל המיסים הנלווים. כך שאפילו טרם ההגעה לקופה, יכלו הקונים לדעת כמה יהיה עליהם לשלם והתוספת היחידה הייתה עלות השילוח. נכון להיום, Farfetch נוקט במדיניות שבה המיסים מחושבים בנפרד.

Net-a-Porter

אי אפשר שלא להתאהב בעיצוב של Net-a-Porter כבר מהרגע הראשון. מדובר באתר שיגרום לכם להרגיש כאילו נכנסתם אל אחד מבתי האופנה העלית, מבלי לצאת מהבית. כל עמוד של Net-a-Porter הוא בעל לוק אלגנטי, מרהיב ועשיר בסטייל, והפריטים בו מתעדכנים בקביעות כך שתמיד אפשר למצוא בו השראה. ניתן לחפש בדיוק את הפריט שאתם זקוקים לו, לגלות מה השתנה מהפעם האחרונה שלכם, מהם הפריטים הפופולאריים ביותר וכדומה. 

מע"מ על חבילות מחול ותשלומים נוספים

Shopbop מציע מספר מסלולי שילוח, בהתאם להעדפותיכם:

  • משלוח רגיל של בין 7 ל-20 ימי עסקים. הזמנתם בסכום של למעלה מ-150 דולר? תקבלו משלוח חינם. עלויות המיסים הנלווים יחושבו וישולמו בהמשך.
  • משלוח אקספרס – המשלוחים המהירים, המבוצעים על ידי חברת משלוחים פרטית, יגיעו אליכם תוך ימים ספורים. בקנייה מעל ל-150 דולר, תוכלו ליהנות ממשלוח מהיר שכזה ללא עלות. ואם מה שעוצר אתכם הוא השאלה כמה מכס משלמים על חבילה מחול או מהי התוספת של מע"מ על חבילות מחול בסכום שהזמנתם – גם כאן Shopbop מקלים עליכם. לצד משלוח מהיר שהמיסים עליו משולמים בארץ, קיים מסלול שבו המיסים מחושבים ומשולמים מראש. כך שתחסכו לעצמכם את כל ההפתעות. 

בשני האתרים האחרים, כאמור, המיסים מחושבים בנפרד. חשוב להבין שהזמנת פריטים של מעצבי על, תעבור בדרך כלל את רף 75 הדולרים. לכן תהליך שחרור חבילה מהמכס יחייב גם תשלום מע"מ ומיסים נוספים – בהתאם לסוג המוצר ולעלותו החיוב יתבצע ע"י חברות השילוח הגדולות כמו GCX, DHL ועוד. בכדי לקבל הערכה הרלוונטית לפריטים אותם תרצו להזמין, באפשרותכם להיכנס אל קטגוריית האופנה והטיפוח במחשבון היבוא של רשות המיסים. תמצאו בה לשוניות נפרדות עבור הלבשה והנעלה, תיקים ואביזרי אופנה ועוד. קנייה מהנה!

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *