תמונת תצוגה של 3 נעלי סניקרס
אופנה

סניקרס: מה עומד מאחורי טירוף הסניקרס?

גם עבורכם סניקרס הם הרבה יותר מעוד זוג נעליים? החלטנו לבדוק למה זה קורה והאם אכן מדובר במגמה שממשיכה להיות רלוונטית גם היום

כולנו רוכשים מגוון רחב של נעליים לאורך החיים, אבל אין ספק שנעלי סניקרס מצליחות להתעלות מעל כולן. עבור רבים מאיתנו, מדובר בנעליים שישמשו אותנו ברמה היומיומית, אלה שיהפכו לבחירה הראשונה שלנו. במקרים רבים, יש לנו הרבה יותר מזוג סניקרס אחד בארון. אבל מה הסיבה שמאחורי "טירוף" הסניקרס? יצאנו לבדוק ומצאנו כמה סיבות.

  1. נוסטלגיה – בשונה מנעליים שמשתנות בהתאם לטרנד, נעלי סניקרס מצליחות לשמור על עיצוב כללי דומה לאורך השנים. בדיוק בגלל זה, כשאנחנו רואים סניקרס בחלון הראווה או באתר אינטרנט מסוים, סביר להניח שניזכר בפעם ההיא שקנינו סניקרס בתיכון, בזוג הסניקרס שהלך איתנו להופעה אהובה או בטיול המשפחתי שבו צעדנו שעות ארוכות מדי יום. הזיכרונות הללו יעלו בראשנו בכל פעם שנראה או ננעל את הנעליים, ולכן סביר להניח שנרצה לרכוש זוג נוסף כדי להחיות את אותם רגעים.
  2. נוחות – אין מה לעשות, סניקרס הן פשוט נעליים נוחות. הן אולי לא יתפסו את מרב תשומת הלב כמו נעלי פלטפורמה, מגפיים או עקב, אבל מדובר בקנייה שברור לנו שלא תישאר ללא שימוש.
  3. עלות – נעליים יכולות להיות עסק יקר. סניקרס מצליחות לשמור על טווח מחירים סביר בהקשר הזה, ולכן קשה לסרב להן.
  4. גיוון – למרות שבבסיסן סניקרס דומות זו לזו, הן נבדלות במאפיינים כמו עיצוב חיצוני וצבע. גם מי שלא נוטה ללבוש בגדים צבעוניים, מוצא את עצמו לפעמים רוכש סניקרס בגוון בולט כלשהו – שעושה את כל ההבדל. 
  5. אספנות – היכולת לאסוף זוגות נעליים מאותו סוג, הופכת מקור לגאווה לצרכנים רבים. שורה של נעלי סניקרס היא לא מחזה נדיר, ואכן רבים מהקונים פשוט אוהבים להגדיל את ה"אוסף" שיש ברשותם.

ומה הלאה?

כשכל כך הרבה סיבות מצליחות להשפיע על חובבי נעליים, אפשר לומר בוודאות שטירוף הסניקרס לא הולך להיעלם. מזל, כי בדיוק עמדנו להתחדש בזוג נוסף!

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *