אופנה

מתולתלת? מבחר טריקים לסידור השיער ב-5 דקות

תלתלים זה אופי והם מגיעים עם מגוון יתרונות, אבל מה קורה כשיש לנו סדר יום עמוס ואין זמן להשקיע בשיער? נעזרנו בפתרונות של טופטן כדי לחסוך זמן יקר ולצאת הכי שיק שיש

כל מתולתלת יודעת שלשיער שלה יש העדפות אישיות משלו, ושדווקא בבוקר העמוס ביותר – הוא עלול להכריז על מרד. עד שנקבל פטור ממטלות מחוץ לבית בימים כאלה, ביקרנו ברשת טופטן ומצאנו כמה טיפים, טריקים, אקססוריז ושלל אביזרים לשיער שיעזרו לנו לסדר את השיער בימים הקשים:

איך לסדר את השיער?
טריקים לסידור השיער בחמש דק
  1. בנדנות צבעוניות – התלתלים מסרבים להקשיב לך ואף גומייה לא מצליחה לעמוד באתגר? קשרי בנדנה מסביב לשיער ותהיי מוכנה לצאת לדרך. את הבנדנה ניתן לקשור באופן המסורתי והמוכר, או לגלגל אותה ולהשתמש בה בצורת "חבל" כדי לקשור גם את השיער המרדן ביותר.
  2. מטפחת קשירה – פתרון נוסף של טופטן שיאפשר לך לצאת לדרך תוך שניות. באתר של טופטן תוכלי למצוא קטגוריית מטפחות שלמה, כך שהאתגר היחיד שלך יהיה להצליח לבחור את האחת שלך.
  3. קשת עבה – רעיון מושלם למתולתלות שרוצות לצאת מהבית עם שיער פזור אבל בכל זאת להרחיק אותו מהפנים. רשת טופטן מציעה מבחר מרשים של קשתות עבות, עם פרינטים רבים שיאפשרו לך למצוא את ההתאמה המושלמת.
  4. קליפסים גדולים – קליפסים לא תמיד מחזיקים טוב כשמדובר בשיער חלק, כך שעבור המתולתלות מדובר ביתרון ששווה לנצל. פשוט מגלגלות את השיער ויוצאות לדרך, מה יותר קל מזה?
  5. סיכות ראש "סבתא" – פתרון מצוין לקצוות סוררים שרוצים להחליק ולהצמיד אל הראש, בלי שישימו אליהם לב.
  6. כובע באקט – ניסית כבר שלל מוצרי שיער, אבל השיער פשוט לא מסתדר? במקום לשאול אותו למה, תעני לו עם כובע! כובעי באקט ממשיכים איתנו גם לחורף הקרוב, עם טוויסט שהופך אותם למתאימים גם לחודשים הקרובים. כולל שילובים של בדים שמעניקים מראה דמוי עור וגוונים כהים יותר מאלה שראינו בקיץ. אז אם נמאס לך מכובעים ש"חונקים" את השיער, כובעי באקט הם ללא ספק הפתרון שלך. 
איך לסדר את השיער?
איך לסדר את השיער בחמש דק?

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *