ביוטי

טיפוח פנים מתחיל משגרה בריאה

מסתפקות בטיפול פנים אצל קוסמטיקאית אחת לתקופה? ייתכן מאוד שאתן מפספסות את הבסיס. שמירה על עור הפנים מתחילה בפעולות שעושים ביומיום, והרעיונות הבאים יעזרו לכן להתחיל

אישה בזמן טיפול פנים
שמירה על עור הפנים צריכה להתבצע גם באופן יומיומי בבית

המודעות הגבוהה לשמירה על עור הפנים כבר מגיל צעיר, מעניקה לנשים רבות כלים נחוצים כדי להיראות ולהרגיש מצוין. אלא שלצד הביקורים במכון הקוסמטיקה, חשוב לא לשכוח גם את הפעולות שכל אחת יכולה לבצע באופן יומיומי בבית. מגוון המוצרים שניתנים לרכישה ושימוש באופן ביתי, מאפשרים לכל אחת מאיתנו להילחם בנזקי הזמן, השמש והגיל – בזמן ובתנאים שלה. ואם גם את לא מוכנה להתפשר על פתרונות טיפוח פנים פרומארק היא הכתובת שלך. 

באתר של פרו מארק (Promark) תוכלי למצוא מגוון מכשירים מתקדמים המבוססים על טכנולוגיות מובילות, שהשימוש בהם הוא ידידותי, נוח ומותאם למציאות של היום. אלה המכשירים שאנחנו לא מוותרות עליהם:

  • Ion Beauty Bar – בכל הקשור לנושא של טיפוח פנים פרומארק מציעים את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. המכשיר הבא מבוסס על מיקרו ויברציות, ויכול לטפל בעור יבש, לסייע להזרמת הדם לפנים ולתרום בהחדרת תכשירים קוסמטיים לעור.  
  • רולר האמטיסט – עיסוי באמצעות אבן האמטיסט תורמת בכיווץ נקבוביות, המרצת הדם, ייצור קולגן ואלסטין וכמו כן גם בהגמשת השרירים. תשמחי לשמוע שניתן להשתמש ברולר לא רק לפנים אלא לכל חלקי הגוף.
  • Ultra-Cleanser – טיפוח מתחיל בשמירה על עור פנים נקי, והמכשיר הבא יספק לכם ניקוי עמוק ויסודי תוך 3 דקות בלבד. פתרון מעולה שתורם גם למניעת אקנה ופצעונים, כמו גם הפחתת קמטוטים.
  • Ion Eye Beauty Masager – העיניים זקוקות לתשומת לב מיוחדת, בשל שילוב בין שעות ארוכות מול המסך והתמודדות עם עייפות יומיומית. ולכן בתור מי שמתעניינים בתחום של טיפוח פנים פרומארק לא מוותרים על מכשיר ייעודי עבורן. לא הגיע הזמן להתמודד עם העיגולים השחורים והשקיות מתחת לעיניים?

אז אם עדיין לא הכנסת ללוח הזמנים שלך כמה דקות לטיפוח עצמי, המכשירים מבית פרומארק יעודדו אותך לשמור על שגרת טיפוח פנים יומיומית. עם שילוב בין שימוש ידידותי, מתקדם ומהנה בכל פעם.

אישה בטיפול פנים
אתר פרו מארק מספר מגוון מכשירי טיפוח פנים ביתיים איכותיים

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *