קניית איפור
ביוטי

5 טיפים לאיפור נכון – המדריך שיעזור לכן לחסוך זמן וכסף

בין אם אתן מתאפרות באופן יומיומי ובין אם בעיקר באירועים, הטיפים הבאים יעזרו לכן להוציא את המרב מהמוצרים שברשותכן. עם תוצאות טובות יותר ואפילו באופן חסכוני

איפור נשים
ישנן דרכים להתאפר שיכולות לחסוך לכן כסף וזמן רב

רבות מהמתאפרות שולטות בעקרונות הבסיסיים הנדרשים, אבל גם מי שחושבת שאי אפשר להפתיע אותה תוכל להרוויח מהטיפים הפשוטים הבאים. ואם ישנן ברשימה כמה עצות שכבר יצא לך להכיר, את מוזמנת להעביר אותה לחברה שיכולה להרוויח מהם!

  1. שימו פריימר גם מסביב לעיניים ובאזור העפעפיים. פריימר מסייע ביצירת שכבה נוספת בין העור לבין מוצרי האיפור, מחליק את פני העור ומכסה נקבוביות פתוחות או קמטוטים. מריחת פריימר גם באזורים שציינו תסייע בספיגת שומניות, ולכן תעזור בקיבוע האיפור ותמנע ממנו מלהימרח.
  2. הוסיפו נפח לריסים באמצעות פודרה. הדרך הנכונה היא להניח שכבת מסקרה ראשונה, להשתמש במעט פודרה על גבי הריסים כדי לעבות אותם, ולאחר מכן להניח שכבת מסקרה שנייה כדי לטשטש את גוון הפודרה. תופתעו עד כמה שזה יוצר שינוי.
  3. החזירו ברק לעור עם שמן המפ. נשים רבות עדיין אינן מכירות את היתרונות הרבים של שמן ההמפ, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. שמן ההמפ עשיר מאוד בוויטמינים ומינרלים שחיוניים לעור הפנים ואף תורם במניעת אקנה, ולכן משתמשים בו במגוון מוצרים רחב לעור הפנים. ברשת סקארה תוכלו למצוא מסכות בד, ג'ל ניקוי לפנים וסרום פנים עם שמן המפ – במחירים משתלמים במיוחד.
  4. הקפידו על הלחות. הטיפ הבא תקף במיוחד בחודשי החורף. אם מזג האוויר יבש, גם עור הפנים מתייבש ולכן אתן עשויות להיתקל באתגר בכל הקשור לאיפור. כדי להימנע מכך, הקפידו למרוח קרם לחות מתאים על עור הפנים בבוקר ובערב. באתר סקארה מחכים לכן מגוון סוגים של קרם לחות לעור הפנים, כולל היפואלרגני.
  5. ולבסוף, חכו רגע לפני שמתחילים. מרחתן קרם? חכו מספר דקות לפני שאתן מתחילות בשגרת האיפור. הזמן הזה נדרש כדי לאפשר לקרם להיספג, ולכן כמו שאומרים – לדברים טובים שווה לחכות. העור שלכן יודה לכן. 
קונסילר
רשת סקארה מספקת ללקוחותיה איפור איכותי במיוחד במחירים נוחים לכל כיס

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *