אופנה

אלה האתרים לרכישת נעלי ספורט לגברים ונשים

הדרך לפעילות גופנית איכותית, מאמצת וכזו שמשיגה את כל המטרות – מתחילה בנעלי ספורט נוחות. רוצים לרכוש נעלי ספורט לנשים או לגברים בלי לצאת מהבית? האתרים הבאים יעזרו לכם

כדי להתחיל להתאמן ברגל ימין, בין אם מדובר באימון משקולות, ריצה או הליכה, צריך להצטייד בנעליים מתאימות. הנעליים הנכונות יכולות לעשות את כל ההבדל, וגם למנוע פציעות נפוצות שהן תוצר של לבוש לא מתאים. נעלי ספורט לנשים שמתאימות לריצה למשל, מגיעות עם מבנה שונה מאשר נעליים המיועדות לאימון משקולות או ליוגה. כך שהצעד הראשון הוא להיכנס לאתרים שלוקחים ברצינות את הצרכים שלכם, ויודעים להציע עבורם התאמה מושלמת. אספנו כמה נבחרים:

1. stepin – באתר stepin תמצאו לא רק ביגוד אלא גם נעלי ספורט לנשים וגברים של מגוון המותגים. נייקי, ניו באלאנס, לי קופר, האש פאפיז ועוד. היתרון המשמעותי ברכישה דרך stepin הוא שהחיוב לא מגיע במעמד ההזמנה. stepin מבינים שלקנות מרחוק עשוי להיות אתגר, ולכן מציעים לכם דרך חדשה לבצע את הרכישה. מזמינים מאתר stepin, מקבלים, מודדים ויש לכם 72 שעות להחליט מה תרצו להשאיר. מסמנים את הפריטים שאתם מעוניינים בהם, מחזירים את השאר, ומחויבים בפועל רק על מה שהחלטתם לשמור. בלי להשקיע זמן בניסיונות לקבל החזרים בדיעבד, והכי נוח שיש.

2. runy – ראני אתר נעליים מהגדולים בישראל מתמחה במכירת נעלי גברים וספורט במחירים טובים במיוחד, באתר רני ישנם מבצעים המתעדכנים באופן שוטף ושיטה קבועה של "תמדוד ורק אז תשלם" מקבלים את המשלוח עד הבית במידה והמידה לא מתאימה לא משלמים על הנעל (כמובן שיש צורך להחזיר את המשלוח כדי שהתשלום יזוכה).
לסיכום מדובר באתר בעל אמינות גבוה וניסיון רב, ממליצים לעקוב ולבצע השוואת מחירים.

נעלי ספורט קונים היום באינטרנט

3. וואן פרוג'קט אתר ביגוד ישראלי נוסף, ששם דגש גם על לבוש ה"אקטיב". תחת הקטגוריה הספורטיבית תוכלו למצוא מגוון נעלי ספורט לנשים וגברים, של מותגים כמו דיאדורה, ניו באלאנס, קולומביה ועוד. המחירים באתר הם לעתים ידידותיים מאוד, כך שכדאי לעקוב.

4. WeShoes ברשת מבית קרוקס תוכלו להיות בטוחים שאתם רוכשים נעלי ספורט נוחות. יחכו לכם כאן נעליים במגוון מידות עבור נשים, גברים וילדים, ששמות דגש על תכונות כמו בלימת זעזועים, חוויית ריצה חלקה וכדומה.

כל לוק שתבחרי במשלוח עד הבית

5. KSP – ייתכן שהרשת הזו לא תהיה האסוציאציה הראשונה של מחפשי נעלי ספורט לנשים ולגברים, אבל תופתעו לגלות שיש בה מגוון רחב של נעלי ריצה, הליכה, כדורסל, כדורגל, טיפוס וכדומה. פשוט נכנסים לאתר, בוחרים את סוג הנעליים שאתם זקוקים להן ונהנים מהמחירים של KSP.

6. אמזון אם יש לכם זמן לחכות למשלוח, באמזון אין גבול לסוגי הנעליים שתוכלו למצוא. יתרון משמעותי הוא שתוכלו לגלות באתר לא רק מגוון פתרונות לפעילות ספורטיבית, אלא גם ביקורות גולשים חשובות שיכולות לעזור לכם לקבל את ההחלטה המתאימה. 

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *