אופנה

חזרה לשגרה: הבגדים שיעשו לכן חשק לחזור למכון

אחרי תקופה ארוכה במהלכה נפרדנו מחדר הכושר, הגיע הזמן לחזור לשגרה חדשה ובריאה יותר. אז כמה גופיות ספורט את באמת צריכה ואיך בוחרים טייץ קצר? כל ההמלצות במקום אחד

בגדי ספורט לנשים ב-2021

חלק מסוים מציבור המתאמנים חזר אל חדר הכושר בשמחה, אבל רבים מאיתנו זקוקים לעידוד כדי לעלות שוב על ההליכון ולהרים משקולות. את החלל המשמעותי הזה ממלאת הידיעה שמדובר בפעילות שחשובה לבריאותנו, ויחד איתה גם האהבה לבגדי ספורט חדשים. 

מאז הפכו בגדי ספורט לאמירה אופנתית לכל דבר, אפשר לראות גברים עם גופיות ספורט ונשים עם טייץ קצר גם מחוץ לחדרי הכושר. ובכל זאת, הצטיידות בבגדי ספורט, רכישת טייץ קצר לנשים ולבישת סט תואם, עושים חשק לחזור לכושר. אנחנו כאן כדי לבחור אותם נכון.

מה כוללת רשימת הבגדים שכל מתאמנת צריכה בארון?

  • גופיות ספורט – אף פעם אין סיבה להגזים ברכישות עודפות של ביגוד, אבל בקטגוריה הזו את יכולה להרשות לעצמך להתפנק יותר מהרגיל. גופיות ספורט נוחות ואיכותיות יעזרו לך לעבור אימון בהצלחה, והן יכולות גם להשתלב מצוין עם ג'ינס מחוץ למכון. העדיפי כמובן גופיות ספורט מבד איכותי, נעים ומנדף זיעה, שאפקטיבי בייחוד במזג האוויר הישראלי.
  • חזיית ספורט – פריט חשוב שאסור להתפשר עליו. החזייה המתאימה מקנה נוחות מקסימלית, ומונעת פוטנציאל לכאבים, בעיות גב וקשיים בביצוע תרגילים.
  • טייץ באורכים שונים – אורך הטייץ הוא פונקציה של העדפה. ישנן מי שבוחרות טייץ ספורט ארוך גם בימי הקיץ, ויש מתאמנות שמעדיפות את הנוחות של טייץ קצר. רכישת טייץ קצר לנשים היא לא תמיד משימה פשוטה, ולכן מומלץ לפנות לחנויות שמתמחות בביגוד ספורטיבי כדי למדוד ולרכוש טייץ קצר שמתאים לצרכים האישיים שלך.
  • כובע – אם את מתאמנת במכון בלבד, ייתכן שתוכלי לוותר על כובע. אבל עבור כל אימון בחוץ, הכרחי לחבוש כובע שיגן עלייך מהשמש. כן, גם במהלך עונת החורף. שמירה על כושר היא חיונית לבריאות, אך כך גם שמירה על העור. את אזורי הגוף החשופים, מומלץ למרוח בקרם הגנה טרם היציאה מהבית.
חוזרים לשגרה עם פעילות ספורטיבית

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *