ביוטי

הכירו את הפילינג הכימי

הצטלקות, חוסר אחידות וקמטוטים? עבור נשים וגברים שעוברים פילינג כימי כבר לא מדובר ב"אויבים" יומיומיים. איך עובד פילינג כימי ומה צריך לדעת לפני שניגשים לקילוף?

בעולם שבו כולנו חותרים להיראות הכי צעירים שיש, קשה למנות את כל הטיפולים שמבטיחים לשמור על המראה שלנו. מאחר שהפנים חושפות את הגיל יותר מכל איבר גוף אחר, תוכלו למצוא מגוון טיפולי פנים שעונים כמעט על כל צורך. החל ממתיחה, דרך שינוי נקודתי ועד לקילוף נרחב. לאור הפופולאריות ההולכת וגוברת של טיפולי פילינג לפנים, החלטנו לעשות סדר בתחום אחת ולתמיד. למי מתאים פילינג כימי, על אילו בעיות הוא עונה ולמי כדאי לוותר?

אז מה זה פילינג כימי?

פילינג כימי הפך למושג שגור, אבל על מה בעצם מדובר ומה עושים במהלך הטיפול? כשמדברים על פילינג לפנים הכוונה היא לקילוף שכבת העור החיצונית, במטרה לחשוף שכבה חדשה, צעירה וחלקה יותר, נטולת כל הבעיות שרצינו לטפל בהן. מאחר שטיפולי פילינג לפנים מגיעים עם מגוון יתרונות, הם מתאימים גם למי שרוצים להיראות ממראה עור צעיר יותר אבל גם אצל מי שרוצים לטפל בבעיות שאינן תלויות גיל – כמו הצטלקות. 

טיפול פילינג כימי שמיועד להצערת העור, מתאים למי שכבר מתמודדים עם בעיות של עור בוגר. בשונה מטיפולי פנים רבים אחרים לא מדובר בטיפול מניעתי, ולכן קהל היעד שלו הוא לא שכבת הגיל הצעירה. טיפולי פילינג כימי מתחלקים לפי רמות  העומק של ההליך, כאשר ככל שהטיפול עמוק יותר כך הוא מיועד להתמודד עם בעיה משמעותית יותר.

איך מבוצעים הטיפולים?

במהלך כל טיפול פילינג לפנים נמרחת תמיסה על גבי האזור המבוקש, שמובילה לתהליך הדרגתי של קילוף העור באותו המקום. רמת הקילוף וריכוז התמיסה הן בהתאם לעומק הפילינג שרוצים לבצע, והתוצאות מתקבלות לאחר תקופה. הליך של פילינג כימי עמוק הוא כבר פעולה מורכבת מהרגיל, ולכן הוא מבוצע תוך השגחה מתאימה ובתנאים מסוימים מאוד.

מהם הסיכונים?

למרות שרבים מאיתנו מסתכלים על טיפולי פנים כעל פעולה פשוטה, רבים מהם מגיעים יחד עם סיכונים נלווים. מסיבה זו, חשוב לבצע אותם רק אצל אנשי מקצוע שמתמחים בתחום. במקרה של פילינג לפנים, הסיכון הוא בעיקר היווצרות של צלקות או פיגמנטציה. חשוב לחדד ולציין שפילינג כימי לא מתאים לכל סוג עור ולכל בעיה, ולאור הסיכונים הפוטנציאליים – טרם כל ביצוע טיפול פילינג כימי, מומלץ מאוד להתייעץ עם רופא.

האם זה כואב?

לא מדובר בהליך שנחשב לכואב, אבל הוא אכן יכול להתלוות בתחושות של אי נוחות, צריבה ועקצוצים. מאחר שכאמור נלווים לו גם קילוף, אדמומיות וכדומה, חשוב שלא לבצע אותו בסמיכות לאירועים מיוחדים. בנוסף, כמו במקרה של טיפולי פנים נוספים, מומלץ לבצע פילינג כימי בתקופת החורף ולא בקיץ.

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *