ביוטי

איפור למתחילות: איך לשים קונסילר בצורה נכונה?

קונסילר הוא מוצר איפור שקשה להסתדר בלעדיו, אבל איך קונים, בוחרים ומשתמשים בו בדרך הנכונה? כל הטיפים המנצחים ממש כאן

טשטוש פצעונים ויצירת גוון אחיד לפנים הם הבסיס לכל איפור מוצלח. בין אם אנחנו מעוניינות באיפור יומיומי או באיפור ערב. קונסילר יכול לכסות כתמים, כהויות מתחת לעיניים או אדמומיות, אבל צריך לבחור ולהשתמש בו בקפידה כדי להגיע לתוצאות הרצויות. אז איפה מתחילים?

קונסילר
איך שמים קונסילר?

קודם כל: קניית איפור מתאימה

כל קניית איפור צריכה להיעשות בהתאמה לגוון העור, על אחת כמה וכמה כשהמטרה היא טשטוש פגמים. מכיוון שכיום נשים רבות רוכשות איפור אונליין, מומלץ לעיין בתיאור ובביקורות במטרה להבין אם הקונסילר הספציפי רלוונטי עבור העור שלכן. 

ישנם מקרים שבהם תרצו לרכוש קונסילר להענקת מראה טבעי ואחיד, וישנם מקרים בהם תרצו קונסילר בעל איכויות של קורקטור, שמגיע בגוונים שונים ומיועד לתקן פגמים ספציפיים ונקודתיים. בחירת המרקם, הגוון ורמת הכיסוי תלוייה בצרכים שלכן. בכל מצב, במקרה של קניית איפור בחנות, אין טעם בניסיון מריחת הקונסילר על הידיים מכיוון שהגוון שלהן שונה מזה של עור הפנים. 

איך משתמשים?

אחרי שקניתן איפור אונליין או בחנות, השלב הבא הוא המריחה. האזורים המתאימים ביותר הם מתחת לעיניים, באזור העפעפיים, מסביבת האף ועל המצח. איך עושים את זה? תוכלו להשתמש באצבעות או בספוגית מתאימה, בהתאם להעדפה האישית. 

התרכזו בנקודת החיבור של העיניים והאף, הניחו מעט קונסילר באלכסון וטשטשו אותו. הקפידו למרוח לכיוון החיצוני (ולא פנימה לכיוון האף). ביתר האזורים, השתדלו להניח בנקודות קטנות. שימו לב שאתן לא מורחות אותו באזורי הקמטוטים על מנת לא להבליט אותם בטעות. את ההבדל תראו באופן מיידי. תתחדשו!

איך לשים קונסילר?
כך תשימו קוניסלר בצורה נכונה

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *