אוכל

כל המסעדות השוות שאתם חייבים להכיר בטייק אוואי

ישיבה במסעדות – אאוט, טייק אוואי – הכי אין. אילוצי התקופה אילצו מסעדות לחשב מסלול מחדש, ורבות מהן הפתיעו עם טייק אוואי שאסור לוותר עליו. אספנו כמה רעיונות מעוררי תאבון

עד לפני פחות משנה, איש מאיתנו לא חשב שנמצא את עצמנו מוותרים על אחד מההרגלים האהובים על כולנו – ישיבה במסעדה. גם בעלי המסעדות עצמן לא חשבו על תסריט כזה, אבל הקורונה הצליחה לטרוף את הקלפים בכל הקשור לעולם הבילויים והפנאי. למרבה המזל, מסעדות רבות הצליחו להסתגל אל המציאות החדשה, ולהציע שירותי טייק אוואי ומשלוחים שלא נופלים מחוויית הישיבה במקום. 

אז אם אתם מחפשים מסעדות מומלצות ליד הבית, או מקום שבו תוכלו לאסוף אוכל ביעד חדש או במהלך טיולים מגניבים בארץ, מצאנו עבורכם כמה רעיונות. הרשימה שלנו כוללת מסעדות חלביות, מסעדות בשריות וכמובן גם אלטרנטיבות טבעוניות. בתיאבון ואיסוף נעים! 

מסעדות שוות
כל המסעדות השוות שחייב להכיר

מסעדות חלביות

  • קפה גן סיפור, סניפים ברחבי הארץ – טיולים מגניבים מתחילים בסיפור טוב. קפה גן סיפור מתמחים בסיפתח הכי מושלם ליום, אבל כחלק מההתמודדות עם הקורונה הרשת מציעה גם פתרון שווה בדמות "פיקניקים". מארזים שונים עם תכולה מתחלפת, שתוכלו להזמין ולאכול בפארק. מקבלים מחצלת וסל, ויוצאים ליהנות!
  • פאצה פיצה בר, גבעתיים – מי אמר מסעדות חלביות ולא התכוון לפיצה? הפיצה במקום הזה כוללת כל מה שחלמתם עליו ואפילו יותר, בכל סלייס. אנחנו התאהבנו. 

מסעדות בשריות

  • מפגש בר-לין, רמת גן – מסעדות מומלצות ממש לא חייבות להיות מקום יוקרתי. המבורגר טלה או כבש, כריכים בשריים ומגוון תוספות שוות, מחכים לכם במקום הכי טעים והכי לא מתיימר בעיר. במחירים ידידותיים במיוחד.
  • מפגש צמרת, חולון – מקום נוסף שעושה הרבה כבוד לבשר. שיפודים, שווארמה, סלטים ותוספות שיגרמו לכם ללקק את האצבעות.

מסעדות טבעוניות

  • אנסטסיה, תל אביב – קשה לדבר על מסעדות טבעוניות בלי לציין את זו שהפכה למוסד בעיר. באנסטסיה תוכלו למצוא מגוון רחב של מנות בעלויות ידידותיות, החל ממנות בוקר ועד למנות עיקריות שישאירו אתכם שבעים. המסעדה גם מאפשרת לאסוף לטייק אוואי ארוחת בוקר זוגית שניתן לקחת אתכם לכל מקום. טיפ: אל תוותרו על קרואסון ה"חמאה"!
  • Soupplier, תל אביב – חורף, גשם, מה יותר טוב ממרק? מחפשים מסעדות שוות בכיוון הזה? בסופלייר, מסעדת פופ אפ שצצה לקראת החורף, מציעים מגוון מרקים שיקלו על התקופה. בין היתר, תמצאו גם גרסאות טבעוניות שאתם חייבים לנסות.
מסעדות בטייק אוואי
מסעדות שוות שכדי לכם להכיר

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *