ביוטי

המדריך המושלם לקניית איפור אונליין

קניית איפור באינטרנט יכולה להיות פשוטה, נוחה ומשתלמת במיוחד, אם רק יודעים איך לעשות אותה נכון. הטיפים הבאים יעזרו לך לרכוש אביזרי איפור ומוצרים אהובים כמו מקצוענית

למרות שבשנה האחרונה היו לנו קצת פחות סיבות לצאת מהבית, חובבות האיפור מבינינו חיפשו כל הזדמנות למרוח שפתון או לשים אייליינר. אי אפשר להתכחש לתחושה המשמחת שמגיעה כתוצאה משימוש במוצרי איפור האהובים עלינו, ובמצבים של חוסר ודאות ושיבוש שגרה – כל סיבה ליהנות היא מבורכת. כך שאין ספק שהרווחנו את הזכות לקנות מתנה מושלמת לעצמנו בתקופה שכזו. 

הבעיה היא שהתקופה המורכבת הזאת לא רק ששינתה את התדירות בה אנחנו משתמשות במוצרי איפור, אלא גם את האופן שבו אנחנו רוכשות איפור ושלל אביזרי איפור נלווים. חלקנו עדיין מבצעות קניות כאלה ברשתות הפארם, אבל אין ספק שרובנו מעדיפות לבצע אותן מרחוק לפחות כרגע. קניית איפור באינטרנט היא לחלוטין לא תופעה חדשה, אלא שברור שהיא מגיעה עם כמה אתגרים. אנחנו לא יכולות לנסות את הגוונים והצבעים, לא יכולות לוודא שהם מתאימים לעור שלנו וצריכות להסתמך על התיאורים בלבד. איך מבצעים קניית איפור אונליין בלי להתאכזב?

איפור אונליין
קניית איפור אונליין- כמה טיפים שיעזרו לך לקנות נכון

1. העדיפי לרכוש מוצרים שאת כבר מכירה (או מבית חברה מוכרת) – אם את לא קונה איפור אונליין לעתים קרובות, התחילי ברכישת פריטים שאת אוהבת ויודעת שמתאימים לך. רכשי אותם באתרים גדולים ומוכרים, כדי לוודא שלא מדובר בחיקוי. 

2. אל תתני למבצעים לקבוע עבורך – אם יש מוצר שאת אוהבת והוא במבצע, לכי על זה. אבל אם את מוצאת את עצמך גוללת באתר מסוים ורואה מוצר או אביזרי איפור שאינך מכירה, אל תרכשי אותם רק בגלל המבצע. ייתכן שיש סיבה שהם לא נמכרו עד כה. 

3.  קראי ביקורות – רוצה לנסות משהו חדש? הכניסי את שם המוצר לשורת החיפוש בגוגל, עברי על ערוצי יוטיוב של בלוגריות או על אתרי אופנה וקראי עליו ביקורות. הן עשויות לחסוך לך עוגמת נפש. שימי לב כמובן שלא מדובר בתוכן ממומן.

4. אמצי בלוגריות בעלות טעם דומה לשלך – קניית איפור אונליין היא לפעמים מורכבת, אבל היא לא חייבת להיות. אחרי כמה חיפושים ברשת, כנראה שתמצאי בלוגרית אחת או שתיים שאת נהנית מביקורות שלהן ושמגיעות עם טעם דומה. במקרה כזה, תוכלי לחזור ולבקר באתר שלהן כדי לדגום מוצרים חדשים ולרכוש מתנה מושלמת עבורך בקלות רבה יותר.

קניית איפור
קניית איפור באינטרנט מעולם לא הייתה קלה יותר

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *