טיולים

טיולים במקומות מגניבים – מתנה מושלמת ליום הולדת הקרוב

חגיגת יום הולדת בצל הקורונה עלולה להישמע קצת מאתגרת, אבל גם השנה תוכלו להפתיע את האנשים היקרים לליבכם. מחפשים מתנות מקוריות ליום הולדת? סעו איתם לטיול מושלם

מתחמי האירועים סגורים, מסעדות פתוחות רק לטייק אוואי, וחוגגי ימי הולדת רבים מוצאים את עצמם מאוכזבים כשהם מגלים שהחגיגות שהתרגלו אליהן לא יוכלו להתקיים בפורמט האהוב. אם יש משהו שהחודשים האחרונים לימדו אותנו, הוא שהרבה בעיות ניתנות לפתרון אם חושבים מחוץ לקופסה. רובנו עשינו אינספור התאמות בכל הקשור לשגרת החיים שלנו, העבודה וההתנהלות בבית, וגם ציון אירועים מיוחדים הפך לחלק בלתי נפרד מהרשימה.

טיולים מגניבים
רוצים מתנה מושלמת ליום הולדת הקרוב? הכנו כמה רעיונות מקוריים

אז במקום אביזרי איפור, יום ספא או שורת מתנות ליום הולדת שכולנו התרגלנו לתת, למה לא לנצל את הזמן עבור מתנות מקוריות ליום הולדת שהחוגגים יזכרו עוד זמן רב? כאלה שכוללות חוויה מיוחדת, ושמותרות לביצוע גם בימי הקורונה? כשמזג האוויר נעשה נעים יותר, זה בדיוק הזמן לצאת לטיול. כך תעשו זאת גם אתם, אפילו בזמן הקורונה.

בוחרים מקום מגניב לצאת אליו – זה יכול להיות חוף הים או פינה בטבע שקרובה אליכם. הכול כמובן בהתאם להנחיות הרלוונטיות למצב ביום החגיגה. תוכלו לעשות פיקניק, להביא משחקי קופסה, לארגן ארוחה קלילה ובעיקר ליהנות מהשהייה בצוותא. ואם יש משהו חיובי אחד שיצא מהקורונה, הוא העובדה שהתרגלנו לבלות יחד בלי הסחות דעת. בואו נעשה זאת גם עכשיו!

מחפשים רעיונות למתנות יום הולדת "טיוליות"? אם אתם לא מכירים מסלול בטבע שפתוח כרגע, תוכלו למצוא לא מעט כיוונים באתר רשות הטבע והגנים. באתר תוכלו לא רק להכיר אתרים שישמחו לשמש בתור מתנות מקוריות ליום הולדת, אלא גם את ההנחיות לביקור במקום. על מנת למנוע התקהלות במקומות פופולאריים, יזמו באתר אופציה נוחה לרישום מראש. איך זה עובד? בוחרים באתר שמעניין אתכם, בוחרים בתאריך הרלוונטי לכם ומציינים את כמות האנשים. הרישום הינו ללא שום עלות, כאשר במקומות שאליהם הכניסה היא בתשלום – תוכלו לשלם במקום. 

כמה מקומות שאנחנו אהבנו: שמורת טבע החולה, בעיקר עכשיו בעונת הנדידה של הציפורים;  שמורת הטבע מג'רסה, למי שמחפש מתנות ליום הולדת שכוללות צעידה מהנה במים; שמורת טבע נחל המערות, בגלל המיצג האור קולי; ראש הנקרה, בגלל המערות, הנופים והנסיעה המקסימה ברכבל; שמורת טבע מערת הנטיפים, הסיור בה הוא מקסים; גן לאומי מצדה, גם כאן יש אופציה לרכבל.

טיול מגניב
מתנה מושלמת ליום הולדת הקרוב – טיול מגניב ומקורי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *