אופנה

האקססוריז המפתיעים של חורף 2021

התוספות הקטנות שהופכות כל בגד למושלם, מצליחות להפתיע אותנו גם בחורף הקרוב. אילו אקססוריז לחורף אסור לכם להפסיד ומה חדש בעולם של כובעים, חגורות ואפילו אביזרי איפור?

כל מי שאוהב אופנה באמת, יאמר לכם מיד שלפעמים לא צריך יותר מכמה פריטי בייסיק לכל עונה. הסיבה לכך היא פשוטה – הסוד במראה ה"וואו" מצוי באקססוריז. אותה החולצה יכולה להיראות שונה לגמרי עם חגורות שונות, ולפעמים סרט לשיער או שרשרת גדולה הופכים גם את הלבוש היומיומי ביותר לאופציה שמתאימה ללבישה גם בערב. לקראת החורף הקרוב, החלטנו למצוא את כל מה שחם בקטגוריית אקססוריז לחורף, כדי להיות הכי מוכנות שיש. 

אקססוריז לנשים
אקססוריז שיתאימו לך לכל לוק

כובעים – את הטרנד של מעילים ענקיים מתמיד, שנראים ממש כאילו יצאנו עם שמיכה מהבית, אי אפשר יהיה לפספס בחורף הקרוב. הסיבה מאחורי הטרנד היא ככל הנראה השפעה של הקורונה, שהעמידה את הנוחות שלנו במקום הראשון. לא עוד פריטים נצמדים ומעיקים, אלא רכות מקסימלית. 

יחד עם מעילים כאלה יתאימו כובעים סרוגים גדולים, שמגיעים למדפים בקשת צבעים רחבה. אז אם יש לך מעיל אהוב בצבע ניטרלי, כובעים ורודים, ירוקים או אדומים הם כל מה שאת צריכה. ואגב, בזכות הסדרה "אמילי בפריז", גם כובעים לנשים מסוג ברט נמצאים במגמת עלייה.

חגורות – למעיל גדול מצמידים חגורה גדולה. חגורות גדולות משתלטות אף הן על החורף הקרוב, ואפילו מותגי העל הגדולים מצטרפים לחגיגה. חגורות איכותיות יכולות לשדרג גם ג'ינס שלגמרי עשה את שלו, אז עבורנו אלה חדשות יוצאות מן הכלל. 

אביזרי שיער – סרט לשיער? הכי כן. הלוק שמשדרג קצת צניעות, הולך רחוק בתקופה הזו. ייתכן שמדובר ברפרנס לאלה מאיתנו שמחפשות פתרון מנצח גם כשהשיער לא מסתדר והמספרה סגורה, אבל אין ספק שכולנו מרוויחות מזה. עדיין לא קנית? עכשיו הזמן!

אביזרי איפור ומוצרים – הוציאו את מברשות האיפור! החורף הוא תמיד עונת האיפור הדרמטי, וזה אומר שנראה גם השנה הרבה עיניים מעושנות, אייליינר זוויתי בולט, ריסים מודבקים (עבור מי שלא התברכה בריסים ארוכים) ושפתון אדום. לכל אלה מתווספים הפעם אביזרי איפור שונים לגבות, שממשיכות לככב בלוק עבה ובעל נוכחות. יקירנו הטינט, שהגיע לבקר בקיץ, נשאר אף הוא לעונת החורף. כי מי לא רוצה להיראות שזופה בימים הקרים ביותר? אפשר כמובן לשלב אותו באופן עדין יותר מאשר בקיץ, אבל הוא לגמרי לא עוזב את המדף של אביזרי איפור. 

אקססוריז
בואו לראות את האקססוריז המובילים לשנת 2021

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *