אופנה

קניית נעליים בתקופת הקורונה – כך תעשו זאת

חנויות הנעליים נסגרות פעם אחר פעם, ורבים משתדלים מלכתחילה להמעיט ביציאה למקומות הומי אדם. איך זה משפיע על הרגלי הרכישה שלנו? בזכות האתרים המובילים, כמעט ולא הרגשנו שינוי

באביב עוד חשבנו שזה אירוע זמני, בקיץ הסתובבנו עם כפכפים, אבל הנה מגיע החורף והקורונה עדיין לא עושה סימנים של תופעה שעומדת להיפסק. ההתמודדות עם אתגרי התקופה הביאה למגוון שינויים בחיי היומיום של כולנו, בין היתר גם בכל מה שקשור לרכישות. התרגלנו לבצע משלוחים מהסופר, טייק אוואי ממסעדות והמתנה לכל הפוגה בין סגרים כדי להגיע לחנויות שאנחנו אוהבים. אבל מה לגבי סניקרס נוחות, מגפיים לימים גשומים או נעלי בית אקסטרה חמימות? 

למרבה הצער, חנויות הנעליים לא נכנסו לרשימת החנויות החיוניות, ולכן נאלצנו למצוא דרכים יצירתיות כדי להישאר ולהיות חלק מהאופנה, להחליף את הנעליים משנה שעברה ולמצוא זוג סניקרס שיבוא לנו טוב גם בחורף הקרוב. 

קניית נעליים אונליין
קניית נעלים ברשת מעולם לא הייתה קלה יותר.

ההתאמה המושלמת לארון הנעליים – באתר אחד

משלוח מהיר, טווח מידות רחב, מחיר ידידותי ופתרונות שונים גם לגברים וגם לנשים? מצאנו את כל זה והרבה יותר, באתר של טוונטי פור סבן. הרשת שמציעה קולקציית ביגוד מושלמת לנשים ולאחרונה גם לגברים, מגיעה גם עם ליין מרשים של נעליים שתוכלו להזמין מבלי לצאת מהבית. בסקשן של הנשים טוונטי פור סבן מפתיעים אותנו עם סניקרס שמשדרגים כל לוק, מגפונים קצרים ומגפיים ארוכים, כפכפים סגורים, נעליים אלגנטיות, עקבים מרשימים, נעלי בית הכי Cozy שיש ועוד שלל מציאות. 

גם אצל הגברים של טוונטי פור סבן תוכלו למצוא סניקרס שמשלימים את הלוק המושלם והכי לא מתאמץ שיש, לצד מגפיים צבעוניים שיהפכו אפילו את היום הגשום ביותר להרבה יותר משמח. אז אם עדיין לא התארגנתם לחלק הקריר של השנה, עכשיו זה לגמרי הזמן. 

יגיע עוד לפני הגשם?

לגמרי. להבדיל ממשלוחי נעליים מאתרים בחו"ל, שאמנם ידועים כמועילים אבל יכולים לקחת לא מעט זמן, טוונטי פור סבן הוא אתר ישראלי. מה שאומר שאם אתם מזמינים נעליים (או בגדים) באופן מקוון, תוכלו להתרווח לאחור ולהמתין לשליח שיגיע עם הזוג שלכם תוך כ-5 ימי עסקים בלבד. 

הנעליים שהזמנתם גדולות או קטנות מדי? זקוקים למידה אחרת או רוצים להחזיר? אין שום בעיה. טוונטי פור סבן מודעים לאתגר שחווים לקוחות בתקופת הקורונה, ולכן מאשרים החלפה של פריטים שנרכשו באתר תוך 21 ימים מרגע החזרה לשגרה בסיום הסגר. מה שאומר שיש לכם מספיק זמן להזמין, למדוד, לחשוב ולקבל החלטה. במידה ותרצו להחליף מידה (או זוג נעליים), לא תתקלו בשום בעיה. 

ואגב, כמו שכבר הזכרנו, באתר של טוונטי פור סבן מחכים לכם כל הפריטים הנחוצים להשלמת לוק חורף מנצח. קניתם סניקרס וזקוקים למעיל שילווה אותו? הפתרון מחכה במרחק הקלקה.

רכישת נעליים
קונים נעליים ברשת במיוחד בימי הקורנה. רוצים לדעת איך? בואו לראות

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *