אופנה

האירוע הבא בפתח: הכירי את השמלות שיהפכו אותך למלכת הערב

המגוון הרחב של שמלות לאירועים בחנויות הצליח לבלבל אותך? את הטרנדים הבאים את חייבת להכיר. שמלות ערב מרשימות שמתאימות גם לאירוע קטן, ולא יפסיקו לקצור מחמאות בקיץ הקרוב

כל עונת אירועים מגיעה עם מאפיינים ייחודיים משלה, אבל אין ספק שהקיץ הקרוב שונה מכל מה שהכרנו בשנים האחרונות. התפרצות נגיף הקורונה שינתה את כללי המשחק גם בעולם האירועים, ואילצה זוגות, משפחות וכל מי שמציין אירוע מיוחד, לחשב מסלול מחדש. הדבר השפיע בעיקר על בעלי השמחה אבל גם על האורחים, שמצאו את עצמם נערכים פתאום לאירוע מסוג חדש. אירועים גדולים – אאוט, אירועים קטנים ואינטימיים – אין. 

שמלות ערב לנשים
שמלות לאירועים שיהפכו אותך למלכת הערב

אז איך מוצאים שמלות לאירועים קטנים ללא מאמץ?

יכול מאוד להיות שכבר תכננת מראש את הקיץ הקרוב שלך, ואפילו הזמנת מראש כמה שמלות ערב שהיו אמורות להשתלב בחתונה גדולה או מסיבה מרשימה. אם תרצי להשתמש בהן בכל מקרה את הכי מוזמנת שיש, אבל אם החלטת לחפש שמלות לאירועים קטנים כאופציה נוספת – תוכלי למצוא כאלה ללא בעיה. 

החדשות הטובות הן שהשמלות הקיציות מאופיינות בשילוב המושלם בין דיוק לבין קלילות וצבעוניות, כך שלהבדיל משמלות החורף העשירות והדרמטיות – הקיץ הוא הזמן האידיאלי להתרשם ממבחר גדול של שמלות ייחודיות שמתאימות לשמש גם בתור שמלות ערב או שמלות לאירועים קטנים. בנוסף, גם הרשתות השונות כבר מיהרו להתאים קולקציות של שמלות ערב שמתאימות גם לאירוע קטן, יום הולדת משפחתי, חגיגה בגינה או חתונה מצומצמת. כך שכל שנותר לך הוא להגיע לסניף או אפילו לגלוש לאתר, ולראות מה הכינו עבורך. 

מהם הטרנדים האחרונים בעולם של שמלות ערב? 

אוקי, אז אופי האירועים קצת השתנה, אבל זה ודאי לא אומר שאת לא יכולה להתלבש על פי צווי האופנה האחרונים – ולמרות שכולנו נשארנו בבתים בחודשים האחרונים, הטרנדים המשיכו לעשות את שלהם. אספנו עבורך כמה רעיונות מושלמים שיעזרו לך לשלב את המגמות האחרונות בשמלה שתבחרי:

  • רוצה שמלה שתלווה אותך גם לסתיו? בחרי בגוון ניוד. את הניוד אנחנו מתחילות לראות בכל מקום כבר עכשיו, למרות שאין ספק שמדובר בצבע סתווי לכל דבר. ומכיוון שהסתיו בישראל עדיין מאופיין בטמפרטורות גבוהות, את לגמרי יכולה ללכת על שמלות לאירועים בגוון ניוד, שגורם להן להיראות כמו שמלות קוקטייל מדויקות ולא כמו גרסה מוגזמת שלא מתאימה לאירוע קטן.
  • מי בא? מחשוף מרובע! המחשוף המרובע הוא המחשוף של העונה. אנחנו כבר רואות אותו בשיאו בחולצות ובגופיות, וגם על שמלות לאירועים הוא ממש לא מתכוון לוותר. הוא מעניק טוויסט פחות פורמאלי ורשמי, והופך את השמלה לבחירה המושלמת גם לאירועי צוהריים. ואגב, אם את הולכת על טוטאל לוק, תוכלי לצרף להן נעלי עקב עם בסיס מרובע, שמככבות עכשיו בכל מקום.
  • כתף בפנים, כתף בחוץ. עוד הברקה של העונה הקרובה היא השמלה הא-סימטרית, שהופכת אפילו את השמלה הפשוטה ביותר לפריט לבוש מיוחד והכי לא יומיומי שיש. רוצה לשדרג שמלת טריקו א-סמיטרית? זה פשוט במיוחד. הצמידי לה חגורה יפה, נעלי עקב ותסרוקת גבוהה, ואת הכי מוכנה לצאת לאירוע הבא.
שמלות ערב
שמלות ערב – הטרנדים האחרונים שכדי לך להכיר

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *